Sunday 24 September 2017

Forex Backtesting Programvara Fritt


Manuell Back-Testing Practicing the Art of Trading. Manuell Back-Testing Practicing the Art of Trading. Med James Stanley. Traderingen kan, som många andra saker i livet, förbättras med erfarenhet. Det är ofta där nya handlare misslyckas. , De tittar på en mycket enkel förhandling. Jag lär mig att handla lönsamt värt min tid. Själv och många andra handlare skulle eller kanske mer exakt ha svarat på en efterfrågad JA på den frågan och inledde en inlärningsprocess för att få våra resultat till den punkten Som vi vill Men inte alla skulle vara i den båten. Det svåra med erfarenhet när handel är det faktum att samma erfarenhet kan kosta oss pengar. Under åren har jag hört många flippigt hävda ah, det är din undervisning på marknaderna Och Det kan vara fallet Men det finns andra sätt att tjäna erfarenhet i spekulationens åldrade konst. Grav - och rishandlare, de ursprungliga skaparna av teknisk analys, skulle använda ett element av pappershandel, för att spåra hypo Thetiska vinster eller förluster för de strategier som de handlar om. Det här är relaterat till demohandel idag ett sätt att vi kan testa våra teorier och strategier på marknaden utan ekonomisk risk. Är detta exakt detsamma som handeln, nej, för det finns ingen Likviditetsleverantör i den andra änden av din handel som utför verkligt utförande men det kan ge mig möjlighet att testa mina strategier i en dynamisk miljö. Nackdelen med demohandel eller demotestning av en strategi är det faktum att det kan ta lång tid att få nog Resultat för att bestämma min strategikonsistens Om jag vill testa en strategi på ett dagligt diagram kan det ta mig ett helt år bara för att placera några affärer Och efter dessa få branscher är jag inte säker på att jag är bekväm nog med Strategin att anställa den lever ju trots allt, bara ett fåtal handlar placerade, hur vet jag om detta var en anomali eller inte. Det är här manuell backtestning kan komma till spel Detta är en sätt att simulera en levande Marknadsmiljö wi Th dynamiska priser Det är viktigt att notera eventuella backtester som vi utför manuellt eller automatiskt, drabbas av en enstaka dragning och det är det faktum att tidigare prestanda inte nödvändigtvis kommer att replikera sig på det sättet framåt Men det är s Inte punkten i det manuella backtestet Anledningen till att jag gör testet är att träna mig själv med hjälp av verktygen i den strategi som testas, så att jag kanske vet hur man effektivt använder anslaget. Jag kan göra detta vid vilken tid som helst Med något valutapar och nästan vilken strategi som jag handlar. Steg 1 Klä diagrammet. Det första steget när manuell backtest är att klä våra diagram över de indikatorer som vi kommer att använda i den strategi som vi testar. Illustration, jag kommer att använda en 89-årig EMA och en 13-årig CCI Efter att ha tagit kartläggningen klädd, är vi redo att fortsätta. Framställd av James Stanley. Steg 2 Ta ett steg tillbaka i tiden. Efter att vi har klädde på vårt diagram, vi Måste gå till en tidigare period på diagrammet Här är det jag Vill vara obekant av prisåtgärder för den testade perioden Jag vill att priserna ska ligga så nära dynamiken på en verklig marknad som möjligt. Jag vill att detta ska vara oförutsägbart. För att göra det kan jag helt enkelt klicka och dra tillbaka i tid för att få Till ett tidigare datum på diagrammet. Framställd av James Stanley. Steg 3 Gå framåt i tiden. Den här funktionen är mycket fördelaktig för handlare som gör en hel del manuella backtest, men ofta okända för många. Detta har att göra med framåt, Och bakåt, pilar på ditt tangentbord. Om jag ville gå tillbaka en timme, kan jag helt enkelt trycka på pilen bakåt, en gång. Men om jag testar på ett 4 timmars diagram 1 trycker du på piltangenterna framåt eller bakåt Kommer att motsvara att gå framåt eller bakåt 4 timmar åt gången. Det här är en extremt bekväm funktion som kan ge mig möjlighet att korsa ett stort avstånd på diagrammet under en kort tidsperiod. Till denna punkt vill jag gå framåt på Kartlägga dig till en jag hittar en handel som uppfyller mina kriterier När jag gör det ska jag pausa och vi är redo att Fortsätt till steg 5. Steg 4 Spela in resultaten. Detta steg kan avvika mellan näringsidkare till näringsidkare baserat på stil och sätt att registrera. Jag uppmanar alla nya handlare eller de nya till manuell backtest för att skriva var och en av dessa branscher ner om Det är en tidskrift, ett kalkylblad eller en handelslogg. En del viktiga uppgifter finns här i noten. Var skulle du placera ditt stopp. Var skulle du vilja ta vinst? Du kan registrera all denna information, liksom eventuella andra iakttagelser som Du har gjort Efter några trader kommer du att ha några bitar av information du kan använda för att sedan göra strategin effektivare för dina mål. Steg 5 Skölj och Repeat. Efter att vi har hittat en hypotetisk handel, kan vi på den tiden gå Vidare framåt i framtiden för att få en uppfattning om hur det kan ha fungerat. Återigen kan vi registrera dessa resultat i våra tidskrifter. Sedan kan vi gå vidare till nästa handel. Vi kan fortsätta att göra detta tills vi känner komforten och Erfarenheten av strategin att gå vidare till nästa st För testning För vissa handlare som testar med mindre saldon, tar andra skottet direkt in i levande marknader, medan andra, som jag själv, kommer då att testa strategin på ett demokonto med levande dynamisk prissättning .--- Skriven av James B Stanley. För att kontakta James Stanley, kan du följa James på Twitter JStanleyFX. DailyFX ger Forex nyheter och teknisk analys om de trender som påverkar de globala valutamarknaden. MultiCharts 10.MultiCharts är en prisbelönt handelsplattform. Om du behöver dagshandelsprogram Eller om du investerar i längre perioder, har MultiCharts funktioner som kan hjälpa till att uppnå dina handelsmål. High-definition kartläggning, inbyggda indikatorer och strategier, enklickshandling från diagram och DOM, hög precisionstesting, brute-force och genetisk optimering, Automatiserat utförande och support för EasyLanguage-skript är alla viktiga verktyg till ditt förfogande. Många av mäklare och dataflöden. Valfrihet har varit den drivande idén bakom MultiCharts och du kan se Det i det stora utbudet av stödda dataflöden och mäklare Välj din handelsmetod, testa det och börja handla med vilken som helst stödd mäklare du gillar det är fördelen med MultiCharts. Ja, verkligen Forex Tester hjälper till, sparar tid och ger dig en möjlighet att Lära dig snabbt och kolla in de tekniker och teorier som finns på Internet Du kan arbeta ut dem under vissa omständigheter och när det verkar som om du har hittat någon s helig gral och att du är på en hög känslomässig nivå, kontrollerar du det hela väldigt snabbt På Tester som inte väntar på månader för att förlora din insättning men att ta reda på strategin om en timme eller två och förstå vem som hade rätt och programmet visar att det är möjligt att tjäna pengar på Forex Tack så mycket för ditt program, jag är Glad att jag har köpt den läs mer. Ett måste-verktyg Som prisläsningsentusiast har Forex Tester oerhört hjälp att skära ner på min inlärningskurva. Jag har inte hittat något annat program som faktiskt kan göra vad den här gör - och tro mig, jag har tittat lätt att installera och använda Dessutom är deras kundsupport det bästa. Detta är ett bra program och går väldigt långt för testsystem utan att vänta veckor för att se resultaten. Alla planer för att bygga en som möjliggör Eminis och Futures-kontrakt. Jag kommer att vara först i kö för att köpa en. God dag Forex Tester fick mig att Förskott i min handel och gav mig möjlighet att förstå flera globala principer om prisåtgärder. Detta program är för dem som unikt har bestämt sig för att ta reda på vilken handel som verkligen är. Jag ser fram emot att använda den som en tester för en robot, men även De saker jag har förstått med hjälp av detta program kan knappast överskattas Tack. Hej Tack för Forex Tester-programmet Jag har inte ångrat att köpa det även för ett ögonblick. Det hjälper mig att utveckla handelsstrategier. Med Forex Tester är det mycket snabbare Att lära sig handel. Jag har använt det här varje dag för att träna i ungefär en månad nu, och det här verktyget har varit det bästa jag har köpt i min FX Trading-karriär. Det tog lite tid att få diagrammen att sätta upp med mallarna, särskilt för min strategi, men Det är väl värt ansträngningen. Du hör säkert det hela tiden, men jag önskar ärligt att detta var det första jag köpte, eftersom det skulle ha gjort en enorm skillnad för mig på vägen. Ett överlägset utmärkt program som gör mig mytisk till prisåtgärder Älska det Tack för att du gav oss så underbar hjälp till oss som handlar om att lära mig snabbare. Jag använder det som skor varje dag, för det mesta jag använder det för att slappna av ibland. Sannolikhetsuppsättningar hjälper hela tiden så mycket Tack igen. Forex Tester har hjälpt mig mycket att förbättra resultaten av min handel. Jag blev mer övertygad i valet och testningen av handelsstrategier. Jag fick också en utmärkt möjlighet att kontrollera de nya handelsidéerna Snabbt och kvalitativt. Den 16 april köpte jag slutligen Forex Tester-programmet efter en lång period av tänkande om det. Nu, 4 månader senare, har jag skapat en egen handelsstrategi med hjälp av det här programmet, vilket ger mig en icke-för - Dålig inkomst på Forex marknaden Jag testar ständigt nya strategier som förbättras under tester Tack vare alla utvecklare av detta fantastiska program. Forex Tester är säkert det bästa programmet för att träna någon sm Äldre strategi Efter en lång period av samarbete med Forex Tester fick jag möjlighet att nästan förutse rörelserna på ett riktigt diagram. Forex Tester hjälpte mig också att avfärda en hel del hopplösa strategier och förbättra mina arbetande. Jag måste säga att det här är ett bra verktyg Även om jag bara har demoat provversionen är jag glad att jag hittat det Hittills har jag inte hittat något liknande som inte krävde höga månatliga avgifter bara för att komma in i dörren och försöka, Eller var så alltför komplicerad att du känner att du behöver vara en programmerare bara för att ta ditt första steg. Det gör det möjligt för någon på smärtfritt sätt att träna och testa sina teorier och strategier utan att vara kedja hela natten till London-sessionen eller så trött Och slå upp efteråt att New York-sessionen känns som nio rundor med en boxare som andas i ditt ansikte, läs mer. Det har varit länge sedan 2008 att jag har varit på Forex började jag flera gånger och flera gånger lämnade den för en Länge, helt enkelt för att mina resultat lämnade mycket att önska - vinstförlusten snurrade runt nollmärket jag köpte Forex Tester hösten 2013 började jag använda den och bygga min handelsstrategi. Programmet låter en se resultatet av deras Idéer mycket snabbt, och utbildaren Jonprocessen går mycket snabbare upplevelse och den sjätte känslan ackumuleras som inte kan tas emot med hjälp av någon bok eller teoretisk studie. Mitt system byggdes slutligen i slutet av 2013 och sedan dess handlar jag lönsamt och stabilt. Jag anser detta program som en Av de mest fördelaktiga investeringarna i min utbildning läs mer. En licens tillåter dig att arbeta med Forex Tester på en dator Om du vill installera den på två eller flera datorer måste du beställa två eller flera licenser enligt antalet datorer Du Kan flytta vår programvara till en ny dator utan extra kostnad, om en gammal kraschade eller du köpte en ny dator. Låt oss bara meddela det, och vi kommer att utfärda en ny registreringsnyckel gratis och blockera en gammal. Du kan hitta Den fullständiga Forex Tester-användarlicensavtalet EULA-text här. Hur installerar du avinstallera Forex Tester 3. Du kan läsa detaljerade instruktioner om hur man installerar Forex Tester här. Om du inte är nöjd med Forex Tester-programvaran som Är nästan omöjligt att det är enkelt att avinstallera det i Start-menyn Alla program Forex Tester Avinstallera Forex Tester. Teamet med Forex Tester Software, Inc är en grupp av handlare, kompetenta programmörer och artiga supportrepresentanter. Vi bestämde oss för att dela med oss ​​av vår tradingupplevelse och present Det i en förståelig form till din fördel Vårt företag har haft den ledande positionen på marknaden sedan 2006 och vi vet säkert vad du behöver som handlare Forex Tester är den bästa lösningen för dem som uppskattar sin tid och ansträngningar på Forex. Kan du hitta detaljerad information om vårt företag här. Om du har några frågor om hur du använder programmet kontrollera hur du använder avsnitt på vår webbplats och även FAQ section. Forex Tester är en mjukvara som simulerar handel på Forex marknaden, så att du kan lära dig Hur man handlar lönsamt, skapar, testar och förfina din strategi för manuell och automatisk handel. Programvara för att kopiera handel mellan MT4-konton Stödjer alla mäklare, har gott om funktioner H som mycket riskhantering, filtrering av handel och omvänd handel, livstidsstöd. Vi hjälper dig att bli intelligenta Money Managers och får dig tillträde till elitgruppen som faktiskt gör pengar för handel Forex. Programvara som öppnar affärer på en bråkdel av en sekund med en Inbyggd riskhanteringsberäknare Ställ in fördefinierad stoppförlust Ta vinstvärden för omedelbara poster Kompatibla med Forex Tester och MT4.

No comments:

Post a Comment